Friday, March 11, 2011

Ironi Zaman Sekarang

Hey. Hey.

Ini interesting. Tadi saya baca blog sahabat saya di:

CKB

Basically, blog dia menyatakan kesedihan wanita kerana ditinggalkan lelaki yang bersikap curang, tidak setia, dan seterusnya.

Wanita-wanita, mesti sedih kan jika diperlakukan sebegitu? Jika begitu, kaum-kaum hawa memang memahami kaumnya yang dianiaya sedemikian.

Tapi tahukah kaum adam juga ada yang dianiaya sedimikian jua? Saya bukanlah hendak memperkatakan kaum hawa itu tidak baik. Cuma apa yang saya kata ini benar.

Benda yang berlaku sama tapi perempuan yang memperlakukan terhadap lelaki.

Ironi kehidupan.

3 comments:

  1. tak perlu kisah kaum mana curuang semua. Ia semua dari diri individu. Jahat hatinya, jahat seluruhnya.

    ReplyDelete
  2. aha. itu saya tahu. susah. nk. memahami. orang.

    ReplyDelete
  3. jgan kwan dgan org yg xpham kte paan..u r ted mosby..forget stella..
    guess who iam...

    ReplyDelete

Anything to say?