Wednesday, April 27, 2011

Jawapan?

Hey guys.

Aku  ni seorang yang jujur. Maybe terlalu jujur.

Some people even marah aku sebab aku terlalu jujur.

Arini aku nak jujur on something.

KENAPA AKU NAK COUPLE?

HAHA 

Kenapa ek? Tiap orang ada reason mereka sendiri.

I got my own.

Sebab nye :

1.     Attention
        Yes. Aku memang suka perhatian dari orang. Hidup aku sebagai pelajar kat UiTM and as a loner untuk  
         satu semester memang seksa teramat. Memang ada gak member kat dalam. Pompuan. Tapi. Dia awek 
         orang kot. Member aku lagi. Takkan nak ganggu line lak en? Wawawawa. Kidding. Life as a loner is 
         indeed devastating. 

2.     Support
        Tiap manusia ada masalah dunia sendiri. Kita, sebagai manusia tak lari dari membuat kesilapan, dibuat 
         kesilapan atau terbuat kesilapan. Kompem. Aku ada kesilapan en? Jadi nye, partner aku tu boleh la 
         support aku dari segi moral support by giving advices, consult us, sharing infos and experiences. In 
         return, I myself can return back the favor by giving back apa yang aku telah terima dahulu atau apa yang 
         aku ada.

3.      Love and Affection
         Blablablablablabla. OBVIOUS EN!





CONCLUSION?

Perasaan aku membuak-buak mahukan itu. Tapi. Tuhan suruh aku bersabar tentang ni. Lagipun, aku masih muda. Banyak lagi perkara aku ley buat. Kan?

Enjoy dulu beb! XD

3 comments:

  1. ahakz, *blush*
    aku looking forward untuk further kemajuan di masa hadapan. =)

    ReplyDelete
  2. paan.. nnt paan akn jmpa jgak the one.. dont worry.. chill dlu.. hahahaha

    ReplyDelete

Anything to say?