Saturday, January 1, 2011

Kelemahan...

Hey, y'all! What's up? Mestilah baik-baik belaka kan? Dah tahun baru da! 2011!

 Plus, Malaysia menang selepas 14 tahun kemenangan nya yang terakhir! Terus Malaysia bikin seantero Malaysia menikmati hari cuti iaitu pada 31st Dec 2010.

LOL

Oh, aku nk cite skit.

Kalau aku nak cite kisah cinta aku memang tak menarik. Aku pun tatau kenapa. *sigh*

OK. Korang bagus dgn perumpamaan dengan imagination en?

Lookie here.
 Ok, let's say ini hati aku. Stabil. Tiada perubahan. Kerusi stabil orang ske la en? Aku pon suke.


 Then let's say kononnya aku dah jumpe jodoh aku. 'She' has taken part of my hati/kerusi.


Tapi, lama-kelamaan 'she' tak ske da kerusi aku ni. Dia pon tinggalkan kerusi aku. Tapi dia amik skali kaki kerusi tu. Kerusi tu kalau dua kaki stabil? Tak. Jatuh. Memberi efek yang agak kronik pada hidup aku.

Hah.


2 comments:

  1. hei funny la u punye entry nie...express ur emotion from art..hehehe gud jobs! thumbs up!
    hehehe~

    ReplyDelete
  2. thx! i should call myself the blogger that art!

    ReplyDelete

Anything to say?